4 Ekim 2010 Pazartesi

he's a guuğruuu

 O değilde bazen böyle kalabalık ortamlarda yere çöküp yukarıya doğru "çok şey mi istedim ya çok şey mi" diye bağırasım geliyo? En çok Sahaflar Festivalimsi şeysinde yapmak istedim bunu. Ben ne istedim ya? Sayfalarını karıştırdığımda nefesimi tutup heycanlanabileceğim bi dergi yada düşünmeden alabiliceğim bi kitap. Çok mu gördün Rabbim. Adeta naza çektin kendini ve göstermedin bunları. Bunları geç de MP3 çalan o dandik aleti bile çok gördün ya bana. Ona buna yetenek vermişsin, ışık vermişsin, Dorian Gray gibi insan yapmışsın özene bezene. Ben komşunun çocuğu muyum? Allam hiç mi sevmiyosun beni ya? Kimse beni sevmiyo. Elimdeki çantayı yerlere yerlere vururum şimdi slow parçasına klip çeken popçu gibi komodinin üstünde ne varsa yere saçarım, seviyorum de.

from the best-seller,
Memories of an Adolescent:"Çarpılmaya 5 Kala"

çok fena şeyler istiyorum, yetkililer, bu yaptıklarınızı telafi için bi fırsat diyorum. dedim ve gidiyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder