22 Ekim 2010 Cuma

how long must I wait

Normalde "dolapta dünkü kabak yemeği var ısıt ye" lafının sık duyulduğu evimizde bugün 5 çeşit yemek var. Bir kanalda 5 dakikadan fazla duramayan televizyonumuzda Hitler belgeseli izlenmekte ve ses "belki de alt sokaktan geçenler bilmiyordur, evet Hitler öldü tamam mı lanet olsun sizlere" dercesine açılmış. İşte dedemin geldiği nasıl da belli. Gelmiş ve bu sabah tahmini olarak öğlene doğru kontrolü tamamen ele almış. Eve sinen ağır mandalina kokusundan da anlaşılıyor zaten. O değilde şu. Acayip şekilde böğürmek suretiyle ses tellerimde kalıcı hasara yol açtım gaaliba. Brüt vokalle Ankara'da söylemek mi, bir daha mı?? Asla.. Ama gerçekten hoş bi durum oldu böyle çızıklı ergen sesi gibi çokoş. Haftaya bugün doğumum var annem de istediğim şeyi alacağını açıkça söyledi ama ben accayip stres yaptım ve ne istediğimi bilmiyorum şu an. Küçücük çocuğun üstüne bu kadar yük bindirilmemeli. Ve halam da Ipod almış bana ki bugün telefon açıp adresi sordu. Tee Ankaralardan adres soruyosun niye diye sorunca belki lazım olur diyosun. Sen kimi kandırıyosun a kendini bilmez insan? Karşında kim var sanıyosun? Hiç bilmiyorum Führer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder