26 Ekim 2010 Salı

too many fish there in the sea

Baş ağrısından uyanmak ne demek ya sorarım ne demek. Bütün gün sürer mi bi ağrı, 3 tane bebe aspirini içtim geçmedi. Ama fakat eve gelince Ankara'dan gelen pakedi görmem, açmam ve Ipod Touch bulmam. Sanki çok güzel bir günmüşçesine bugün. Böyle beni hiçbişey durduramaz gibi artık. Öylesine mutluluk. Akşam dizi de izliycem, evet bence Salı günleri az biraz sempatik gibi. Pazartesi geçmiş, birey kendini alıştırmış, bu hafta geçicek ya öyle yada böyle geçicek modunda kabullenmiş. Matematik sınavına hiç çalışmadan gidip 2 ders boyunca anlamaya çalışmak ama bişey anlamamak, sıra arkadaşı şahsın bi iki saniye boşluğa dalıp "Müzik dinlesek ya" demesi. Bütün dönem dinlemediğin dersi 2 saatte anlayamayacağının farkına varıp kaderini kabullenmek. Cidden çok düşünüyorum geçen sene niye boş kağıt vermedim diye. 08 aldım onun yerine daha mı iyi oldu. Ama bu sene daha farklı sanki. Dinlemediğim derste soru sorulunca "Bilmiyorum, dinlemedim" diyebiliyorum en azından. Ya gerçekten ne büyük asilik diğ mi? O an sınıftaki 22 kişi için öyle en azından o da yeter. O zaman ben gideyim de şarkı atayım aypoduma. Ahahahahahaha

1 yorum:

  1. Derslerinize tam konsantre olamıyorsunuz sanırım. Bu sizin için bir hüzünlenmeye de sebebebiyet verebilir. Müzik dinleyin. Bir şeyler atıştırın.. Hayal kurun.. Planlar yapın.. Aynaya gülümseyin..

    YanıtlaSil